joi, 18 aprilie 2013

Papuceii preferati

   Ca urmare a campaniei de la ZorileStore, la care m-am inscris si eu, o multime de bloggeri si-au primit acasa perechea aleasa de incaltari, pentru a le testa.Am primit si eu papuceii si chiar daca nu au fost cei alesi initial, deoarece nu mai erau pe stoc, mi-au placut de cand i-am scos din cutie.Am avut ceva emotii pana ce am primit coletul, pentru ca aveam impresia ca toti concurentii i-au primit si la mine nu mai ajungeau, insa a meritat asteptarea .Nu sunt frumosi foc?



   Se numesc Papuci Grendha, modelul Trends Fem Exp FF, numarul 38 in cazul meu, si sunt eleganti si feminini .Au doua cureluse rezistente, iar ca si element decorativ, un buton auriu central, in mijlocul unei fundite de toata frumusetea.


   Talpa este confectionata din cauciuc, este rezistenta si mai ales flexibila.Cred ca nu voi avea probleme de stabilitate indiferent de suprafata, Pentru mine conteaza foarte mult sa fie comozi, dar in acelasi timp eleganti, sa imi ofere stil si sa ma scoata din anonimat.





   M-a bucurat foarte mult faptul ca desi sunt o marime destul de mare, nu arata acest lucru.Par mult mai mici si mai finuti, incat la inceput am avut dubii daca imi vor fi potriviti.Nu numai ca imi vin perfect, dar piciorul se simte excelent, sunt asa de usori, incat nu simt ca as fi incaltata cu ceva.Abia astept sa vina caldura, sa ma pot bucura mai mult de ei si sa nu ii port doar in casa, cum am facut in ultimele ore, pentru a-mi putea forma aceasta parere despre ei.



   Sunt  convinsa ca se vor asorta perfect ca si model si culoare cu gentile mele, dar si ca ii voi putea purta la pantaloni, dar si la fustite.Aveam semne de intrebare si in ceea ce priveste curelusa dintre degete, deoarece nu sunt mare fan, ci dimpotriva.Insa, am avut o mare surpriza!Nu simt nici cea mai mica jena, ca si cum nu ar exista.

   Desigur ca aceste momente de multumire sufleteasca si rasfat deplin, nu ar fi fost posibile pentru niciunul dintre bloggeri, fara profesionalismul si spiritul de echipa al celor de la Zorile Store, oameni ce si-au sacrificat timpul si nervii, pentru a ne multumi.Spun timpul, pentru ca doamna sau domnisoara care s-a ocupat de comanda mea, lucra pentru a-mi rezolva neclartiatile, chiar si la orele 20.00.Toata stima si admiratia si multe multumiri pentru acesti oameni.

   In concluzie sunt mai mult decat multumita de aceasta campanie, de idee si de produs, iar acum astept doar  sa pot purta cat mai mult papuceii mei preferati. 










 

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis