vineri, 15 ianuarie 2016

Gama Batiste sau secretul unui păr frumos

   Cred că fiecare femeie știe ce înseamnă să fii mai mereu în criză de timp și de câte ”vrăji” este nevoie ca să arătăm mereu ca scoase din cutie și cu zâmbetul pe buze.
   Trebuie să recunoaștem că părul gras, nearanjat și slinos, un scalp cu exces de sebum și o coafură alandala, nu sunt deloc agreabile, dimpotrivă.
   Din aceste motive și încă multe altele, au apărut produsele Batiste, destinate îngrijirii părului, indiferent de tipul de păr și indiferent de problemele cu care te confrunți în ceea ce privește îngrijirea lui.Întreaga gamă de produse Batiste o puteți găsi în farmaciile Sensiblu, la prețuri mai mult decât agreabile.



   În luna decembrie, deoarece am fost cuminte, Moș Crăciun a fost darnic și prin spiridușii lui, BuzzStore și Batiste șampon uscat, a ajuns la mine un colet extrem de generos și care pe deasupra arăta și festiv.
Am deschis nerăbdătoare cutia cu minuni #buzzbatiste și am găsit frumos aranjate:
Un Șampon uscat Batiste Cherry pentru reîmprospătarea părului 
Un Șampon uscat Batiste XXL pentru revitalizarea părului și o coafură rapidă
6 Mini Șampon uscat Batiste XXl pentru prietene
6 broșuri informative și cupoane de discount, de dăruit persoanelor dragi
1 set accesorii petrecere.




   Pe perioada testării am supus ambele tipuri de șampon uscat la mai multe încercări, în momente diferite, în condiții diferite și am aplicat produsul exact cum am citit în instrucțiuni.Șamponul uscat Batiste este de fapt un spray care se agită bine, se pulverizează la rădăcina părului de la o distanță de 30 cm, eventual pe mai multe cărări formate în păr.Apoi se masează bine scalpul pentru ca pudra rezultată să fie distribuită în mod egal, părul se poate chiar pieptăna, coafa, aranja și ....gata.

   Urmând pașii indicați, exemplificați și în pozele din acest articol, am reușit să obțin nu doar un păr numai bun pentru coafat și aranjat, ci și volum, strălucire, iar aspectul părului era în mod clar îmbunătățit.



   Ori de câte ori trebuia să mă aranjez în mod rapid sau nu aveam timp să mă spăl pe cap, Batiste m-a scos din încurcătură și mi-a reîmprospătat părul.La fel și după o noapte în club sau după câteva ore petrecute într-un local cu fum de tigară.

   Datorită șamponului uscat Batiste am rărit numărul de spălări pe cap, eu făcând acest lucru o zi da, una nu, iar acum reușesc să las să treacă chiar și 3 zile, iar părul arată foarte bine.Acest lucru m-a ajutat să îmi păstrez și culoarea părului, fiind vopsit și să îmi protejez scalpul, dar și firul de păr, afectate de spălările prea dese.



   M-am bucurat să văd cum 2-3 pulverizări ale șamponului uscat, m-au scos din belea atunci când a trebuit de la job să merg în altă parte și nu mai aveam timp de mers acasă și de aranjat.Secretul constă în păstrarea unui mic tub de Batiste în portfard și astfel părul primește o nouă gură de oxigen.

   Părul răsfățat cu Batiste capătă o altă textură, un alt volum, vitalitate, un parfum îmbietor și chiar o strălucire aparte, iar toate astea fără să folosesc foarte multe produse de styling care mi-ar fi încărcat și afectat podoaba capilară.



   Ingredientele protectoare și active din gama Batiste nu m-au dezamăgit și au avut grijă ca părul meu cu fir subțire și tendințe de îngrășare să arate mereu ca și cum aș fi ieșit dintr-un salon deînfrumusețare.

   Nu cred să existe vreo dorință legată de aspectul și îngrijirea părului meu, pe care gama Batiste să nu o îndeplinească și tocmai de aceea sunt convinsă că nu voi renunța să folosesc aceste produse de calitate.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis